Llengua i literatura catalana i espanyola i la seva didàctica Grup 4 [MO22117]_________________________ Xavier Fontich Màster de Secundària - UAB 2018/19
Pàgines
- Inici
- L'escola, un sistema complex en permanent procés d'interacció, reestructuració i apenentatge
- Construïm un rai?
- La diversitat i 2 paraules clau per entendre-la
- La veu de qui ensenya, la veu de qui aprèn
- Algunes reflexions sobre el nostre blog
- Retorn document 2.1
- Retorn document 2.2
- Retorn document 2.3
dijous, 27 de desembre del 2018
«Aleshores, allò que em van ensenyar a l’escola…» Trobada entre un docent en (de)construcció i una noieta amb moltes coses a dir
Bona tarda a tothom!
A l'enllaç que adjunto al final d'aquest post, accedireu a un document PDF amb les meves reflexions sobre les primeres classes d'Ensenyament i Aprenentatge de la Llengua. Com podreu veure, m'he fet acompanyar d'una noieta força coneguda. 😁
Espero i desitjo que ho trobareu interessant. Que acabeu de passar unes bones vacances!
Pol Madí Besalú
https://drive.google.com/file/d/18YywSBeSzJvRRfq2FLGuK39G84C-0n_B/view?usp=sharing
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Marta Vilà - Retorn Document 1
Font El primer que he de dir és que aquest text està molt ben escrit, començant amb dos moviments retòrics molt efectius: la cita d...

-
1. Re flexionar: El primer concepte que vull esmentar podria plantejar-lo, pràcticament, com a universal en qualsevol escrit vincula...
-
font Comentaris als fragments, tot seguit; reforma immediata Els sistemes complexos p...
-
Amb els escrits reflexius penjats al blog queda ben clar que som una classe molt heterogènia, ja que a partir d’unes mateixes instruccions ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada