![]() |
font |
Aquest
text m’ha semblat senzillament sensacional: està tan excel·lentment escrit, les
reflexions s’hi presenten amb tanta naturalitat, les observacions hi estan tan
ben travades, que realment he trigat a adonar-me que es tractava de l’exercici
de classe escrit per Adriana Roca, i ja anava a posar un breu comentari
reclamant a l’alumna Adriana Roca que parés d’abusar de la paciència del pobre
professor Lluís Sorribas i que comencés a escriure ella el seu text. Et felicito
no només per l’originalitat del plantejament sinó perquè amb aquest text
mostres que has sedimentat de manera madura i pausada les idees explorades a
l’aula i que has sabut mantenir-te lluny d’una simple exposició de síntesi
sense cap mena d’ànima, habitual quan es vol simplement complir amb la tasca.
és
en que
·
És
en el fet que?
com
és important
·
Com
n’és d’important; Que important que és?
més
controlaran el seu ús
·
Més
en controlaran l’ús?
quan
tinguin una certa maduresa / cal tenir
el grup classe molt estudiat i saber si els estudiants estan preparats per a
fer-ho o encara no.
·
Abans
d’ensenyar-los coses ja han de conèixer aquestes coses? La maduresa
precedeix la instrucció?
‹‹formes
relativament estables que pren la llengua segons l’ús que en fem en esferes
d’activitats concretes››.
·
Cita?
la
transcriptura de twitts,
·
Transcripció
de tweets?
casi
·
Gairebé?
parlar
·
Parla?
citat
·
citada?
(Ferreiro es diu Emilia)
a
McBeth,
·
Macbeth
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada