Pàgines

divendres, 28 de desembre del 2018

Artur Rodríguez - Retorn Document 1

font


Excel·lent i impecable text. Crec que l'encertes molt bé amb l'original paral·lelisme que estableixes amb les tres pel·lícules. El to que es desprèn de la redacció és un aroma que de seguida captiva el lector, barreja de: prudència, distància, reflexió, ponderació, encert en l'observació i agudesa en la suspensió del judici. Comparteixo la teva posició quan suggereixes que l'ensenyament té diverses aproximacions possibles i que ens cal estar amatents a les diverses problemàtiques que sorgeixen a l'aula perquè coneixements de caire divers són potencialment vàlids per resoldre les situacions. Subscric algunes de les reflexions que fas sobre la teva pròpia experiència.

Aquí hi trobaràs algunes tasques i seqüències sobre llengua i cinema i també la gramàtica (disculpa la immodèstia, són treballs meus, potser et poden interessar):


Fontich, X. (2011). Una secuencia didáctica en 4º de la ESO: Lectura e interpretación conjunta de una novela. Ministerio de Educación (Gobierno de España): http://www.leer.es (Text &video). 
Fontich, X. (2009). Trabajar la corrección de los textos centrándose en la gramática. Ministerio de Educación (Gobierno de España): www.leer.es.  
Fontich, X. (2012). Diàleg, cinema i interpretació literària a l’ESO. Articles de Didàctica de la Llengua i de la Literatura, 58, 71-89.  
Fontich, X. (2013). La entrevista al personaje literario en un proyecto de lecturas múltiples sobre el tema de la guerra. Textos de Didáctica de la Lengua y de la Literatura, 63, 101-111. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada